است یک راه حل موثر برای مرحله 3 FSGS وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است یک راه حل موثر برای مرحله 3 FSGS وجود دارد

هنگامی که عملکرد کلیه بیماران مبتلا به FSGS کاهش 30٪ ~ 59٪، به این معنی که وضعیت بیماری خود را بدتر در مرحله 3. در این وضعیت، بیمار باید مایل به پیدا کردن یک راه حل موثر برای درمان مرحله 3 FSGS.

در مرحله 3 FSGS، بیماران باید برخی از علائم و ناراحتی به عنوان پروتئین رنج می برد، تورم، فشار خون بالا، هماچوری و غیره. اگر به طور موثر کنترل نمی تشدید این علائم از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی تا حدی. در نتیجه، سطح عملکرد کلیوی بیماران به تدریج کاهش می یابد.

FSGS گزارش شده است که یک رابطه نزدیک با اختلال و کلیه آسیب های خود ایمنی، به طوری که درمان موثر باید قادر به از بین بردن کمپلکسهای ایمنی و سلول های کلیه تعمیر آسیب باشد. در نهایت، مرحله 3 FSGS بیماری کلیوی می تواند با موفقیت معکوس شود.

تا کنون، یک درمان به نام سلول های بنیادی است که می تواند کمک به رسیدن به این هدف موثر وجود دارد. این شامل شش مرحله.

تشخیصی با استفاده از شواهد مختلف علمی برای هدایت پزشکان به منظور توسعه یک راست برنامه ریزی برای بیماران مبتلا به FSGS ترکیب درمان، صرفه جویی در زمان درمان بیماران شما و آنها را به سرعت اثرات درمانی.

تحمل ایمنی و محاصره ایمنی به کمپلکسهای ایمنی و سلول های ذاتی کلیه گرفته همزیستی بدون هیچ گونه آسیب و جلوگیری از سلول های ایمنی مجموعه کلیه باقی مانده حمله.

ترخیص کالا از گمرک ایمنی یک گام که چندین دارو چینی و روش های خون تصفیه جهت حذف کمپلکسهای ایمنی، ضایعات و سموم به طور کامل است.

حفاظت ایمنی استفاده می شود برای محافظت از کلیه ها و جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها.

آخرین مرحله است تنظیم ایمنی بدن است که می تواند سیستم ایمنی بدن را تنظیم و جلوگیری از عود FSGS نامیده می شود.

با بالا شش مرحله، عملکرد کلیوی FSGS بیماران ممکن است به وضوح افزایش می دهد. هنگامی که عملکرد را افزایش می دهد کلیوی برای جلوگیری از 60٪، به این معنی شرط کلیه شما را بهبود می بخشد به مرحله 2. سپس، علائم بیماران به خوبی کنترل شده، و آنها می توانند به عنوان جمعیت عمومی زندگی می کنند.





:: برچسب‌ها: FSGS، درمان FSGS، FSGS مرحله 3 ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: